Všeobecné informácie ZĽAVY ZA SKORÝ NÁKUP 5 % pre stálych zákazníkov, ktorí využijú naše služby po tretíkrát. Zľavy nie je možné kombinovať, platí, vždy len jedna zľava. DOPRAVA ceny) na
samostatných ponukových listoch podmienený časom začiatku čerpania a ukončenia ubytovacích služieb . chladničkou. Počas cesty je možné zakúpiť si za Sk kávu, čaj, nealko.
Bečiči.
zabezpečovaná non - stop s bezpečnostnými a hygienickými prestávkami ( každé 3-4 hodiny ). CK si v dôsledku nepredvídaných okolností vyhradzuje právo na neskoršie pristavenie autobusu oproti času uvedenom v pokynoch na cestu. Časy čistej jazdy:
Spišská Nová Ves - Crikvenica 16-18
hodín Spišská Nová Ves - Budva, Bečiči 24-26 hodín
Čas príchodu do cieľovej stanice ovplyvňujú aj prejazdy hraničných priechodov, preťaženie dopravných ciest, nepredvídateľné mimoriadne okolnosti. Z týchto dôvodov CK INATOUR nezodpovedá za škody, ktoré vznikli zdržaním dopravného prostriedku. Dopravu riadi CK, autobusy riadia skúsení vodiči a skupinu počas cesty sprevádza technický sprievodca. Ceny cestovných lístkov sú uvedené v cenníku. Každému účastníkovi bude vopred pridelené číslo sedadla, prednosť majú účastníci so zakúpenou miestenkou. Ceny dopravy sú kalkulované s odchodom z Popradu a Spišskej Novej Vsi. Pri minimálnom počte 15 účastníkov z iného mesta; ktoré nie je vyznačené na cestovnom poriadku, bude autobus pristavený na stanovenom mieste za príplatok.
diaľničných a hraničných poplatkoch budú uvedené v pokynoch na cestu. Je nutné rozvrhnúť si časovo cestu tak, aby bol dodržaný termín nástupu na pobyt.
UBYTOVANIE na zaradenie a označovanie kategórií sa v jednotlivých krajinách líšia. Nárok na ubytovanie vzniká po predložení ubytovacieho poukazu - voucheru spravidla po 14,00 hodine, a to v deň nástupu, ktorý je na voucheri uvedený. Ubytovacie zariadenie je klient povinný opustiť v deň odchodu najneskôr do 10,00 hodiny, pokiaľ nedôjde k inej dohode medzi ubytovateľom, delegátom a klientom, a to najmä pri autobusových zájazdoch, kedy je potrebné upresniť čas uvoľnenia izieb podľa času príchodu novej skupiny. Klienti, ktorí cestujú autobusovou dopravou, odchádzajú prevažne vo večerných hodinách, čo znamená istú dávku trpezlivosti, tolerancie a nápadov, ako prospešne stráviť posledný deň dovolenky pri mori. Za spôsobené škody na ubytovacom zariadení zodpovedá klient sám.
Stravovacie služby v reštauračnom zariadení začínajú pri polpenzii večerou a končia raňajkami, pri plnej penzii obedom. Stravovanie je zabezpečené formou obsluhy, výberom z vypracovaného jedálneho lístka. Nápoje nie sú zahrnuté v cene stravovania.
pokynmi na cestu najneskôr 7 dní pred odchodom, a to poštou, alebo priamo v CK. Pri organizovanej doprave /autobus,lietadlo,vlak/ je pre celú skupinu spoločný voucher a pre každého klienta pokyny na cestu. Na voucheri sú uvedené všetky služby, ktoré si klient zaplatil v CK a na ich čerpanie má v priebehu pobytu nárok. Ak sa klienti svojvoľne ubytujú v izbe, alebo v apartmáne pre viac osôb, než je uvedené na voucheri, v tom prípade preberajú na seba všetky riziká a postihy až po prípadné vysťahovanie z ubytovacej kapacity.
mieste pobytu je v určených dňoch a hodinách k dispozícii stály delegát, ktorý asistuje pri ubytovaní, organizovaní fakultatívnych výletov v spolupráci s miestnou CK. Presné informácie o fakultatívnych výletoch (program, cena) Vám poskytne delegát CK na mieste pobytu.
každej tabuľke plus jeden deň pre cestu tam a jeden deň pre cestu späť.
V cenách zájazdov poriadaných CK INATOUR nie je zahrnuté komplexné cestovné poistenie. Pre pocit istoty a bezpečia počas Vašej dovolenky si Vás dovoľujeme upozorniť, že je nutné uzavrieť komplexné cestovné poistenie. Všetci účastníci zájazdu poriadaných CK INATOUR sú po celú dobu čerpania služieb poistení pre prípad úpadku cestovnej kancelárie v zmysle zákona č. 281/2001 Zb.z. Toto zákonné poistenie je zahrnuté v cene každého zájazdu. Podrobné informácie o podmienkach poistenia získate v informačnej brožúre Slovenskej poisťovne.
|